fredag 27 mars 2009

Stressad

Fick springa til bussen för jag bliev lite sen iväg. men mina promenader börjar ge utslag för det är inte alls lika jobbigt att springa som det var tidigare. alice vaknade vid halv 3 inatt och var täpt imäsan och skulle ha nässpray, tror det är pga allergin för hon är inte förkyld och vid närmare efter tanke brukar det vbara ganska ofta som hon blir täppt just å nätterna. Kanske lika bra att skicka ett mail till läkarn över det.

Igår kväll var jag ut och promenerade i 40 minuter svängde sedan in på ica en sväng och sedan hem för att lämna påsen. Gick och solade solarium vilket jag inte har gjort på många många år, men var så ill atvungen nu när jag har en snäll arbetskamrat som gett mig en kräm som ska smörjas både före och efter solning. Den ska tydligen göra det lättare att bli brun, värt att prova på min nivea hud. Är så mycket roligare att göra saker när jag har min ljudbok, är så spännande och vilken kan mördaren vara?

Hoppas på att det blir en bra och lugn helg med mycket sol och skratt.

Tjohej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar