tisdag 24 mars 2009

Snö snö i massor

Vilket väder! Helt otroligt att det kan komma så mycket på en gång, kändes lite som snöovädret när det var men det slutade som tur var. Micke jobbade idag och började tidigt så kära mormor fick rycka in och köra till dagmamma och mig till jobbet. Skottade på morgonen och det var ca 1,5 dm och när alice och jag kom hem fick vi skotta igen och då var det nästan 2dm igen. Helt otroligt. Var ut och gick igen på lunchen med Eva och det blåste på men det var så skönt och friskt att vara ute. Imorgon blir det tyvärr ingen promenad för mig för vi har årligt besök på barnkliniken med Alice men jag kanske hinner med en sväng på kvällen.

Nu ska jag gå och titta om mitt bröd är färdig jäst och dax för ugnen. Håller på att baka solrosbröd, får hoppas att det blir smaskigt.

Tingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar