fredag 6 mars 2009

Skrivet och klart

ja då har jag skrivit på anställningsavtalet hos kommun för ett halv år och det känns helt ok och rätt faktiskt. Det var säkert meningen att jag skulle vara kvar där så det här halv året är jag säker på att kommer ge mig mycket tillbaka.

Har nu tittat på Let´s dance men jag är så himla trött att jag inte vet hur länge till jag kommer att orka vara vaken. Kanske är lika bra att sova tidigt eftersom vi ska bort på middag med föräldra gruppen imorgon och då blir det väll lite vin och i trevligt sällskap vill man inte somna...
Bäst att vila innan. Ska bli så kul att gå dit, jag skulle ha gått själv för min man skulle ha åkt till västerås och spela 3-manna SM men har nu åter igen problem med höger armbåge och sorgligt nog måste sluta med bowling. Men kul att vi ska gå tillsammans iallafall. Alice är överlycklig som ska få sova hos mormor, det är stort för henne. Hon är så förtjust i mormor.

Vill säga grattis till bror mi som har klarat sina prov som han har gjort, duktigt gjort jag är stolt över dig bror!

Nu ska jag borsta bissarna och sussa!

natti natti

1 kommentar:

  1. Det kommer bli jättebra...
    Jag kollar ju runt p lite olika bloggar. Charlotte Perelli hade gjort räklåda i lördagskväll. Det var samma som grej. Kul...

    SvaraRadera