torsdag 19 mars 2009

Klatcha lite...

Ja igår var det en riktigt bus dag. Sent på kvällen efter 22,30 var Micke och jag ut och klatchade lite, som jag och mina kompisar sa när vi var unga, jo våran kompis fyller 40 år idag och vi var ute och satte upp plakat med namn, ålder, datum och givetvis en bild på honom. Det var så himla roligt! Kändes som vi gjorde något olagligt. Var även utanför hos dom och satte upp en i snön, det var nog det roligaste. Vi fick smyga fram till deras hus så de inte skulle märka något, när Micke är nästan framme har dom en brolampa som går på när någon kommer nära... gissa om vi fick springa för att dom inte skulle se oss! Men vi fick dit den. Jag skulle kunna betala för att se hans min när han kommer ut idag och får se dessa plakat. Intressant att höra vad han säger när vi kommer dit ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar