söndag 8 mars 2009

Bakis och skakis

Ja då var det dagen efter kvällen före och ojojoj vad kul vi hade igår! Var på middag med föräldragruppen hos Tony och Jennifer. Bjöds på drinkar, snittar, grillspett och grönsaksspett med potatissallad och kallsås samt grönsallad. Till efterrätt maskerponé glass med mixade hallon och kaffe med likör. Var hur mätt som helst och till allt detta ett gott rött vin i massor... Tack alla för en super fest!

Ja det var länge sedan som jag hade så kul det kändes som vi var 20år igen och var på fest i ett föräldrafritt hus, underbart! Alice har sovit hos mormor, jag lämnade henne halv ett igår och hon hade längtat hela morgonen på att gå dit.

Vi var 12st igår och vi kom dit kvart i fem och åkte hem vid halv två. Vaknade i morse med en enorm hals bränna och huvudvärk! Märktes väldigt bra att det var rödvinet som gjorde sig påmind. En påminnelse om hur roligt vi hade igår och hur tråkigt det kan bli idag! Gick ner vid halv 11 och åt lite frukost och alvedon gick sedan och la mig igen och sov till halv 2! Tror inte att jag har sovit så länge efter att Alice blev född, men det var behövligt och skönt. Mådde iallafall riktigt skapligt efter en dusch och lite mat. Vandrade bort till mor och vi hämtade Alice, jätte skönt att få hämta hem henne känns som vi varit ifrån varandra en vecka...

Nu ska jag snart gå och sova så jag orkar med en ny arbetsdag och ny vecka.

Tjingtjong

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar