tisdag 31 mars 2009

Sista dagen

..på jobbet eller på stolen iallafall. Ska ju inte byta arbetsplats bara rum och arbetsuppgifter men det ska bli kul. Men vilket blås väder det har varit, trodde nästa att takpannorna skulle flyga bort. Men det har tagit mycket på snön och det är huvudsaken. Idag ska jag på styrelsemöte på kvällen så det blir bara en promenad på lunchen idag. Alice vaknade inatt och ville sova hos oss och jag som brukar lägga mig i tidkom inte i säng förens kvart i elva! hade en massa pappersarbete framför mig som jag lärade bli klar med. Så när lill prinsessan kom in och ville sova hos oss var jag faktiskt förtrött för att göra annat än låta henne sova där. Men det blir ju så varmt! Så hon har svårt att sova och ligger och tjattrar istället, ska kramas och klias på ryggen... Roligare kan man ha.
Ska gå och hämta morgon kaffet nu, ska nog försöka dra ner på antalet koppar/dag men det är svårt när det är källarn till att bota den dagliga huvudvärken.

Tjolahopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar