söndag 23 maj 2010

Regnet strilar

Vilket sommar regn som har kommit idag, sammanlagt 27 mm regn inte illa. Hade det varit i form av snö hade det kommit 2,7 dm, så vad är bäst regn eller snö?
Jag har iaf spenderat dagen i skolan tillsammans med Frida som har räddat min tenta, utan henne vet jag inte hur detta skulle ha gott. Så idag har jag fått väldigt mycket gjort och jag hoppas att jag hinner göra klart före torsdag, men det ska väll gå hoppas jag.

Gårdagen var hur underbar som helst, vi var till Källvik och åt lunch och fikade, jätte trevligt! Kära Eva och kära mamma jobbade så det var helt underbart! Sedan när vi kommit hem målade jag Alice bord och stolar ute så de blev klara och sedan kom mor på grillat och lite vin, lite vin ja...vi drack 3 liter men å andra sidan var tre stycken så ja det blir då 1 liter/person. Gött var dä!

Nu ska jag snart gå upp och sussa för jag är ganska så trött nu och i morgon är det arbetsdag.
Go natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar