tisdag 25 maj 2010

Idag har min kära mor hämtat Alice hos dagmamman och det var verkligen en överlycklig tjej som följde med hem. Dom var då i väg och handlade och Alice fick en ny dockvagn! Gissa om hon var lyckligt!

På promenad med nya vagnen. Lycka!
Micke och jag hade sådan tur att vi fick middag hos mor när vi hämtade lill tjejen efter jobbet. Det var riktigt nice att slippa stå vid spisen en dag. Sedan bar det iväg på styrelsemöte för mig, kul att gå iväg på möte men det är jobbigt att gå iväg när jag vet att Alice inte tycker att det är nå roligt alls. Men snart är vi lediga och kan mysa ordenligt tillsammans.
Annars är det fullt upp med min hemtenta som jag inte är klar med och som skall in senast fredag kl 12.00, lite panik ja det har jag. Sedan är det litteratur seminarium på torsdag och det inte heller någon hit men det måste göras. Hoppas nu på en lugn dag imorgon på jobbet så att jag har energi och ork att göra klart uppgifterna till torsdagen och förhoppningsvis hinna med lite till tentan. Men hur är det man säger nu; bakom en framgångsrik kvinna står en man! Tur att jag har en sån bra karl som står bakom mig i denna stressade vecka.
Nu är det god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar