fredag 14 maj 2010

Köpis

Efter en rejäl sovmorgon, vaknade 9:15 gissa om jag blev förvånad, åkte vi för att shoppa lite. Hamnade på köpis och där var det riktigt roligt. Handlade födelsedagspresent för Alice ska på barnkalas på söndag, var på coop och där fick vi se att cykeln som Alice så gärna vill ha fanns inne nu så då slog vi till med mamma Philipssons plånbok. Sedan när vi kom ut därifrån mötte vi upp Robin som skulle följa med hem och sova kvar och där ute var det en clowne.


Å Alice var inte det minsta rädd.


Här på pappas axlar och klappar händerna
till nya idolen

Di leva var ju där!!!! Så kul!
Älskar verkligen allt han gör.
Kul att Alice tycker lika :D


Här har vi kommit hem och packat upp cykeln.
Se så glad lill tjejen är.

Men nu ska jag gå och sova är sååå trött efter att igår stor städat i klädkammaren uppe ochgissa om jag fick bort grejor! Var till biståndsgruppeni Valbo med det idag. Blev även en hel del som jag sparde för att sälja på loppis.
Idag har jag efter att vi ätit middag rensat i tvättstugan och där blev det 5 soppåsar, 2 till röda korset och 1 till loppis. Någon klok vän har sagt att en sak in i huset en sak ut, så nu har jag rensat för det senaste årets in köp tror jag.
Nej nu väntar sängen så jag är pigg imorgon när jag ska jobba.




2 kommentarer:

  1. BRA GJORT. Och vist känns det skönt i kropp och själ efteråt....

    SvaraRadera
  2. Ja jag har gjort ett rejält lyft!

    SvaraRadera