söndag 10 maj 2009

Veckan tull ändå

Så har denna helg nått sitt slut. Det går lite för fort ibland tycker jag men man får se fram emot nästa långledighet. Alice och jag var till morfar igår och rensade i rabatterna, blev jätte fint men det känns på i axlar och rumpan...har gruvlig träningsvärk! Cyklade och lämnade Alice hos mormor imorse för Micke har varit i Sandviken och jobbat och jag har varit ute på gården vid lokalen och fixat mmed städdagen. Och nog blev det mycket fixa av vi hade nämnligen haft inbrott när vi kom dit, så jag satt i telefon i en halv timme med polisen och sedan kom dom dit för att försöka säkra spår men hittade inga. Sterion var borta och hittades i fredags i en tvättmaskin! Disko kulan var ner sliten från taket och låg på hatt hyllan, tokiga ungdomar.

Blev grillad korv med bröd och kaffe och kaka efter att vi städat färdigt. Sedan var det bara att åka upp til lica maxi och inhandla en sovsäck då alice ska åka och sova i en gammal skola tillsammman med dagmamman och dagbarnen, super roligt. Så jag kommer inte att träffa min lilla princessa efter det att hon har somnat ikväll tills på tisdags eftermiddagen då vi hämtar henne. Känns väldigt konstigt.

Ska nu ge lill damen lite kvällsfika och sedan i säng och jag ska ut och sola.

Tjohej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar