måndag 11 maj 2009

Regn och rusk

Ja då var det åter igen en ny abetsvecka och nya möjligheter. har nu lämnat mitt hem och komer nu inte att få träffa min dotter fören imorgon eftermiddag. Känns väldigt konstigt, som jag sa till Micke igår att det känns lite som när man var ung och det skulle bli FF hemma men nu är det BF. Kul för barnen iallafall att få koa iväg och ha kul tillsammans och att få sova kvar är stort för dom. Synd att det började regna nu när jag gick till bussen bara att hoppas att det inte blir mer så dom kan vara ute och leka dag.

Börjar tidigare idag för imorgon har jag tagit komp två sista timmarna och tänkte faktiskt gå efter lunch eftersom jag är här tidigt idag. men innan morgon dagen har jag hunnit ändra mig.

Nu är det jobb som väntar.

Tjolahopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar