fredag 15 maj 2009

Fredag hela dan

Härliga tider nu är det fredag igen och helgen närmar sig med stormsteg! Känns lite konstigt eftersom jag gick vid lunch i tisdag och hade semester på onsdagen då det var planeringsdag. Kort vecka och även nästa vecka blir kort tre dagar om jag får semester på fredagen vill säga.

Vet inte om det är pollen som gör att jag är så trött eller om det är en förkylning på g, hoppas på det först nämnda. Har varit trött en längre tid och har det riktigt svårt att komma upp på morgonen. Men idag känns lite som bly i pannan och lite tjock i näsan. Vill inte bli sjuk!

Imorgon ska vi bara vara hema och ta det lungt ev. grilla på eftermiddagen och eurovisions song contest eller bara melodian, hoppas det går bra för sverige! På söndag hoppas jag att vi åker och grattulerar min moster som fyller. Det var ett tag sedan jag var dit och har nu riktigt längtat efter moster ett tag.

Men nu är det dags för morgonritualen på jobbet:KAFFE!

Tingelinski

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar