måndag 18 maj 2009

Äntligen måndag

Första gången på länge som jag har längtat att helgen ska ta slut och att det ska bli måndag! men så kan det vara och allt kan inte vara bra jämt.

Hade på lördagen Mickes syster med barn hemma och vi grillade tillsammans och efter middagen så spelade de andra kubb meddans jag satte mig inom hus med alice för att se bolibompa. hade super trevligt! Synd bara att det inte var någon riktig värme ute men det gick att sitta ute iallafall. Hoppas att vi kan göra om det i värmen för det var super nice.

Söndagen åkte vi till min kära moster och firade henne satt i deras uterum och fikade det var så varmt och skönt och härligt. Det tråkiga är att åka hem, när jag är där vill jag bara vara kvar. Skönt att trivas så mycket hos någon. Morbror var åxå hemma vilket förhöjde det hela.

Blir en skön vecka med tre dagar att arbeta och ledig fyra!!! Rena drömmen! Ska nog försöka att gör en vårstädning och fixa fönster och dona.

Nu ska jag arbeta och drcka mitt kaffe!

Tjohej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar