onsdag 20 maj 2009

Snart ledighet

har nu bara denna dag kvar att jobba denna vecka, härligt! Ska bli så skönt att få vara lite lediga tillsammans.

Är ganska trött och lite små hängig idag känns som jag håller på att bli förkyld, inget som jag har tid eller lust med. Var på stan och fikade med mammorna igår och det var precis vad jag behövde för att få upp energi nivån och bli pigg. Blev bara monica, Kicki och jag trodde vi en lite senare kom Therese och Jennifer. Så det var kul att vi var nästan alla, Jenny var inte med igår. Vi hade jätte trevligt och blev kvar ganska länge. Hem och duscha och sedan bara att sy trollkläder till Alice för hon ska gå Trollmarch runt Rudsjön idag. Dagmammorna gör så hila mycket roligt tillsammans med barnen. Hoppas att det blir skönt väder och inget regn men så blå som himlen är utanför mitt fönster så ska det nog inte bli nå regn.

Jobbet hägrar...

Tjohej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar