onsdag 22 april 2009

Sjuk

Började på natten mot tisdag och jag mådde så illa men det gick bra ändå att sova när jag väl hittat ett läge som gick bra. Gick upp morgon i tron att jag skulle till jobbet men så var icke fallet. Hade så ont i magen och jag var alldeles svettig och snurrade i huvudet. Hade sånna magkramper att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Jag fick sätta mig ner flera gånger för att orka göra något, bara att ringa jobbet och sjukskriva mig. Jätte kul med tanke på att jag hade 3st intervjuer idag men det gick inte att hjälpas jag hade inte kunnat ta mig dit.

Låg hela dagen på soffan och sov till och från hela dagen. Hade svårt att få i mig något att äta men det gick lite pö om pö. Smätorna kom som kvamper i mellanjärdet allt tyder på magkatarr har haft det en gång tidigare lika dant med lite kraftigare smärtor och när jag ringde till HC den gången sa de att det var början till magsår och så är väll fallet nu med.

Efter att sovit på soffan hela daggen gick upp och sov vid 22 och kunde sova lika bra inatt ändå. Alice har vaknat och haft ont i benen hon har ofta växtvärk stackarn, jag vet precis hur det är jag har samma i min ben än idag.

Idag onsdag trodde jag att jag skulle var piggare än jag är. Sov till kl var 11 och det var skönt. Har inte några krafter blir slut så fort jag gör något och kramperna är kvar men inte lika ofta, så jag ringde till jobbet och sa att jag blir hemma imorgon åxå och det kändes bra, främst att tänka på sig själv och inte på jobbet.

Nu ska jag titta på tv med Micke.

Tjipptjopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar