tisdag 7 april 2009

Mini semester

Det skull eman kunna tror att jag har haft som legat på latsidan och inte skrivit sedan i fredags, men det har bara inte fallit sig så. Hade det så mysigt i lördags, morfar kom hit åt och det var ju värdens bästa vår väder. Vi gick ut halv 11 och gick halv 6. Åt ute och fikade ute hur mysigt som helst. Vi gjorde i ordning lite grann på baksidan, torkade av möblerna så vi kunde sitta ute. Vi grillade grillspett och grönsaksspett super gott.

Söndagen hände inte så mycket tog det mesta dels lungt. Alice och jag åkte till köpis på eftermiddagen för att köpa nya gummistövlar eftersomn det av någon konstig anledning blivit hål på hälara på de gamla.

Så var det åter igen dax för en ny vecka. på måndagen fyllde mormor år så vi var dit och fikade. Är så ljuvligt när vi kan börja cykla igen. Ett verkligt vårtecken, men vi har inte tagit fram Alice cykel än vill vänta tills det inte är så mycket grus kvar.

har gått riktigt bra på jobbet har börjat komma in mig ordentligt nu så det börjar bli riktigt skönt. Efter att jag lagt Alice ikväll la jag mig i sängen med Micke och tittade på lite hockey men jag somnade av, är så himla trött hela tiden måste vara ljuset och våren som gör det. Ska sätta mig i soffan en stund men kommer nog inom det närmaste att gå till sängs för natten. Mycket på jobbet imorgon så det är skönt att vara riktigt utvilad.

Nattinatti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar