lördag 11 april 2009

Lugn morgon

Vid 7 vaknade Alice och kom in och var pigg och ville ner, lägger sig hos oss en stund och frågar:" mamma har du längtat så hemskt på mig om jag sovit i min säng hela natten?" var på jag svara ja lite sömnigt hon säger då "men kom till mig då min lilla gumma", och ger mig värdens bamsekram! Ibland vill man bara gråta för barn är verkligen något speciellt, synd att inte alla får uppleva detta.

Nu sitter princessan och lägger pärlplatta som är något hon verkligen gillar och hon är konsentrerad när hon gör detta.


Favorit sysselsättningen
Ska gå och sätta igång en maskin tvätt och göra mig påsk redo och klar. Bär av till mormor idag på påskmiddag/lunch. Verkar bli en varm och fin dag, kanske vi kan äta ute idag.
Undrar om det kommer någon påskhare idag, jag har inte något spår av honom ännu...
Glad påski tingelinski

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar