söndag 12 april 2009

Påskdagen

Åkte till Boulongern denna otroligt vackra och varma dag för att mata fåglarna. Alice tycker att det är så himla roligt att göra det inte för att jag kan förstå hur hon kan stå där med alla fiskmåsar som svärmar runt henne. Och det gör hon utan att röra en min när hon tycker dom är lite för närgången så blängor hon på dom bara, imponerande! jag tycker att dom för närgångna och smyger undan och håller i kameran istället så hon inte ska märka av att jag tycker det är obehagligt.



Alice i fullfart med att mata pippisarna.


Måsarna blev osm tokiga och flög på varandra.



Alice vid statyn.
Efter detta så blev det lite mellis vid bänkarna och sedan hem och mormor kom och åt middag. Potatisgratäng med stekt kassler, underbart gott! Till efterrätt blev det jordgubbar riktigt goda faktiskt. Alice har varit ute hela dagen så jag duschade av henne innan bolibompa och gjorde henne helt klar med mediciner och tandborstning vilket var tur för hon somnade som en stock i min famn när "Fåret shan" började .
Tjolahopp tjolahej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar