torsdag 16 april 2009

Kallt!

Ännu en kall och gråmorgon, tog vinterjackan för jag ville inte frysa idag det räckte att jag gjorde det igår! Började tidigt idag och ska gå 7-16 och det är ju skönt att koma hem itid men jag tycker samtidigt att det är skönt att komma hit tidigt på morgon och ta en kopp kaffe innan arbetet börjar och innan allt spring i korredorerna.
Idag har jag möte på morgon och på efter middag ska jag på utbildning i offentlig jobb så det känns som en skön dag.

Igår hade vi besök av Alice kusin Hanna och det var jätte kul, önskar att vi kunde ses oftare men det går tyvärr inte...
Hanna har proktik i två dagar och är med farmor på cafét. Alice tyckte det var jätte kul att få träfa henne, hon har ett kort på Hanna som hon springer runt med hemma så det var ju kul att hon äntligen fick träffa henne igen är över ett år sedan sist.

Nu sak jag hämta mitt efterlängtade morgon kaffe!

Tjolahopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar