torsdag 2 september 2010

Tagg i hjärtat

Ja då har hösten kommit på allvar och med en härlig luft och kyligt vill bara klä på sig och gå ut och gå i denna härliga tid.
Så har jag slutat mitt sommarvik på kommunen vilket är jätte tråkigt önskar att jag fick vara kvar. Men mesta av allt gör det så ont i hjärtat över att jag inte kan fortsätta att studera på PA-programmet. När jag hade hittat det som jag mest av allt vill göra det som jag har ett kall för så har jag förbrukat mina veckor hos CSN och har tyvärr inga miljoner på banken eller någon avlägsen släkting som vill ge mig ett fett arv som jag kan studera på.
Så alla som har ett extra jobb att ge bort så mottages det med öppenfamn här, det är just nu bara det som kan rädda mig, så HJÄLP!!!!!
Med en man som har ett brytet ben och troligtvis kommer vara sjukskriven året ut är det inte möjligt att fullfölja skolan. Usch va jag tycker synd om mig sjäv just nu...
Trodde aldrig att det skulle kännas så otroligt mycket att inte kunna börja när alla andra började, har svårt att gå in på facebook för att se alla skriva om skolan, JAG VILL ÅXÅ!!!!!!!

Men inget ont som inte har något gott med sig det kommer något bra ut av detta åxå ska vi se. Man vet aldrig vad som väntar runt hörnet och jag är sååå nyfiken på vad det är för roligt och spännande som kommer att fånga mitt intresse.

Idag ska Micke åka till sjukhuset och ta bort stygnen på benet ska bli lite intressant att se hur det ser ut. Skönt för han att få komma ut lite och se något annat än vårt vardagsrum. Och det är inte så mycket att se eftersom dom håller på att renovera fasaden och just nu har plastat för alla fönser så vi kan inte se ut överhuvudtaget nu, inte öppna ett fönser eller balkongdörr heller. Men fint blir det när det är klart. Bilder kommer inom kort!

1 kommentar:

  1. Precis som du sa vännen, inget ont som inte för något gott med sig...
    Du ska veta att du är väldigt saknad i skolan iaf, det märks att det fattas någon. =( Men vi ska ses ändå och snart är det dags för vår fika. Stooor kram till dig min vän!

    SvaraRadera