söndag 19 september 2010

Kalasdax

Vilken dag! Har tillbringat en stor del av dagen på Klaras 5 års kalas i Hemlingby och det var lika trevligt som vi hade förväntat oss.

Här sitter några av kalasets tjejer och mumsar
Här mumsar Alice på en grillad korv
Barnen fick en varsin skattkarta som dom fick
följa och lycklig kom Alice springande med "skatten"
som var en godispåse med en balong
Lyckliga med "skatten"
Vi hade som sagt en ljuvlig dag i Hemlingby med mycket bus, fika och lek.
När alla var klara och kalaset var klart blev jag och Alice kvar ett tag för att invänta vår skjuts hem eftersom jag var på vinkalas hos kära Frida igår med Lorsan och hade det sååååå trevligt. Det var så trevligt och sent blev det men jag hade kunnat sitta i timmar till och bara myst tillsammans. Ser fram emot nästa träff. Men jag vågade i allafall inte ta bilen själv...
Alice och jag fick en trevlig stund tillsammans en riktig mor-dotter-stund och bara myste vid djuren och gick och tittade på allt.
Här leker Alice sjökapten
En allert lokförare




Så när vi väl kom hem var det en riktigt trött och slut tjej som trotsade tröttheten och cyklade och cyklade. Själv passade jag på att fixa golven vilket var verkligen behövligt.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar