fredag 17 september 2010

Äntligen fredag

Vaknade och det kändes som det var mitt i vintern och att det skulle vara snöstorm och kallt men som tur är fick det vänta det är fortfarande bara höst. Men det känns att det går mot mörkare tider. Det var riktigt ruskigt och lite kallt. Jag är glad att Alice skulle vara i lokalen med dagmammorna idag och slippa vara ute och frysa. För fryser jag så tror jag att alla andra gör det också.
Dagen till ära ska jag stryka lite tvätt och bädda rent i sängarna. Sticka på Alice klänning så den blir klar, fick hem julbroderier igår så nu är jag sugen att börja på dom men först ska klänningen bli klar. Har även beställning från Liseloth på höga raggisar så jag bör intd gå sysslolös.
Ja just det jag har en liten jobb-fika-träff idag, en trevlig liten stund att träffas och fika för att höra vad som tjejen där borta har att förmedla. Ska bli kul.
Nu till dagens sysslor. Så vi i lugn och ro kan ha fredagsmys med lill tjejen ikväll eftersom hon är hos mormor imorgon natt och jag ska till Frida och Lorsan och dricka vin, längtar!

2 kommentarer: