lördag 22 augusti 2009

Solen gick upp igen...

...Vi har nu kommit fram till jag och min man att jag ska gå utbildningen iaf och vi får lösa det ekonomiska allt efter vägens gång. Det är Personal och arbetslivsprogrammet som jag ska med start på måndag. Var in på jobbet och pratade med chefen om tiderna nästa vecka så nu är det fixat och allt känns prima!

Alice var och bada med dagmamman igår så Micke och jag som var lediga var runt och fixa lite runt stan igår, mycket trevligt. På kvällen var vi till Sandviken på "Hujedamig" med Linus Wahlgren, Benjamin Wahlgren, Mimmi Sandén mm. Det var jätte bra och Alice tyckte det var super kul, så ni som inte har något för er idag och har vägen förbi Hofors rekomenderar jag att åka på det kl. 15.00. Super kul!

Nä nu ska vi åka på konfiramtion i Valbo, Robin ska konfirmeras idag.

Tingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar