söndag 30 augusti 2009

Dagen efter

Idag är det dagen efter den stora festen. Hade det super kul på 60-års festen. mormor var dålig och stannade hemma så Alice fick vara hemma med henne.
Hade fullt upp hela dagen igår, först var det att lägga och deckorera två princess tårtor och de blev riktigt bra och goda.


Bild på en av tårtorna.

Sedan var vi ner på stan och handlade presenten för det är ju dumt att göra en annan dag...var även på bowlingen. Träffade på Alice farmor och det var jätte kul, var ett tag sedan nu.
Var sedan iväg med Alice och sedanb åkte vi till Gårdskär, skulle vara där kl. 18.00. Vi var ca 70 personer som var där och åt gott och drack gott. Jag var nykter och körde och det var riktigt skönt. Hade iaf en super trevlig kväll. Hoppas att det blir en stor fest snart igen.


Micke och jag på festen.
Idag har jag tvättat 4 maskiner tvätt och hängt ut det har ju varit jätte bra torkväder idag. Har gjort en morotskaka att bjuda på imorgon på jobbet som ett litet tack för denna gång. Morfar kom och hälsade på och stannade på köttfärsbiffar och potatis.
Nu är jag så trött efter dagens alla uppgifter så nu ska jag gå och lägga mig har både arbete och skola imorgon.
Tjopp tjopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar