söndag 12 juli 2009

Lungn och skön...

...söndag har vi haft, mycket tack vare att både jag och Alice har varit väldigt hängiga idag. Jag är täppt i näsan och tung i huvet och kraft lös. Men jag har i allafall tagit tag i gräsmattan på framsidan och kllippt och trimmat för det var som en liten äng på den. Alíce har varit slut idag och hon sov i 2 ½ timme på eftermiddagen, lite väl länge men lika bra att hon får vila ut ordentlig så att febern kan ge sig snart. Nu har det faktiskt hållt i sig sen i onsdags. För mig är det åter dags att gå till jobbet imorgon men nu är det bara fem dagar kvar innan semestern. Det lite tråkiga i att jobba imorgon är att jag jobbar 6,45-18 och det är inte det roligaste att stirra in i en dator hela den tiden men allt går.

Nu ska jag ta och titta lite på tv innan jag ska lägga mig och förbereda en ny vecka.

Tingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar