onsdag 9 juni 2010

Å va tiden går

Ja det är inte klok va fort det går och inte har jag all tid som jag hade önskat att hinna med allt som vill, så därför har det blivit lite bloggande tyvärr.
Men jag har hunnit med att jobba, fyllt år, varit hemma och varit på anställnignsintervju.
Söndag hade vi kalas och även måndagen fast det är inget att fira men det är gjort nu. Fick lite kula presenter, av Malin och hennes familj fick jag en fin rosblomma och roliga dekorbilder att sätta på kaklet, av mamma en jätte fin väska som jag önskat mig och ett present kort på assietter till min service och av Mickes syster Di Leva skivan sååå kul och jag blev så glad för det. Men nu har jag slutat fira denna dag då det inte är något att fira. Bättre träffas utan att man fyller.
På jobbet har det varit kaotiskt i dubbelbemärkelse och jobb intervjuen gick bra fast vi hade olika syn på vissa saker bra eller dåligt?
Nu ska jag blötlägga mig och sedan lägga mig framför tv:n.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar