tisdag 15 juni 2010

Kallt och grått

och man undrar när detta skall ge med sig och få lite sol i lite längre sträck än en halv dag. Har varit kallt och regn idag har kommit 3mm regn men just nu så skiner solen från blå himmel så det ska bli spännande hur länge som detta kommer att sitta i.
Har varit så ruggit och kallt att jag har varit så trött på jobbet idag och nästan stundvis somnat av vid mitt skrivbord, tur att det finns arbetsuppgifter som måste tas i tur med mellanvarven.

Har gjort en bra sak sen jag kom hem och det var att plantera blommorna som vi vara och köpte i söndags och det var skönt att äntligen ha fått ner dem i jorden. Så nu får vi hoppas på sol även för våra jordgubbsplanter, vi har fullt med blommor i dem och det skulle var kul om vi hade till midsommar men det vet förnuftet att inte går men hoppet finns alltid kvar.

Nu ska jag inta ryggläget på soffan och vi lite för jag är såååå trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar