måndag 14 juni 2010

Ny vecka

ja då har vi gått in i ytterliggare en vecka närmare sommarens högsäsong. blev väckt kl 5 av en liten dam som hade ont i ben och händer och som sedan inte kunde somna om...inte roligt när jag sedan skulle upp till jobbet, men vad gör man inte för sitt barn så kvart över 6 gick vi upp och la sig i sitt lekrum och tittade på tv. Själv gjorde jag mig klar för dagens äventyr och väckte sedan hennes pappa och jag tog bussen till jobbet. Som tur var hade jag dagen fullspäckad med intervjuer, 6st, vilket gjorde att dagen gick otroligt fort och jag hann inte ens bli trött. Men jag kommer garanterat att somna ovaggat ikväll.

Efter regn kommer solsken och det är precis vad som äntligen har hänt här efter ett i härdigt regnande med hela 82 mm (!!!) regn sedan fredag tills idag så är vi förtjänta av lite sol.
Hoppas att det kommer att hålla i sig så att det på lördag när det äntligen är Bröllop blir strålande sol och varmt.
Nu ska jag natta min skrutt fia och sedan hoppa in i surfen

Tjingtjong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar