lördag 12 juni 2010

Lördagsmorgon

Och regnet öser ner och det har hittills kommit över 30 mm regn, undra när det kommer sluta?
Vi ska tillbringa dagen, som säkert alla andra ska, på köpis och inhandla lite saker som behövs.
Sedan blir det att tvätta lite och bara njuta av att få vara ledig och hemma.
Har ju blivit klar med skola efter detta år och det känns skönt nu när det är klart just för att slippa ha en massa i huvudet hela tiden. Den som inte har gått i skolan kan inte förstå hur det är att ständigt ha en massa i huvudet utan att koppla av. Men för den skulle är det ändå otroligt roligt, jag älskar att lära mig nya saker och det är helt enkelt fasligt roligt.
Men nu ska jag ist fördriva hela sommaren med att jobba och det känns faktiskt så där men det är ett måste för att ekonomin ska gå ihop men jag hade mest av allt önskat att jag kunde få vara hemma i flera veckor och få njuta av känslan att få vara fri och ta dagen som den kommer. jag har inte haft den ledigheten sen förra sommaren när jag hade turen att få vara ledig hela 2 veckor! Så får se hur länge det dröjer innan jag får ledig lite sammanhängande igen.
Känns som det kommer dröja länge...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar