fredag 30 april 2010

Valborg

Kvällen till ära var vi till Hemlingby och firade sista april, familjen Nordström och familjen Boudiaf var dit. Är så himla trevligt att vara där uppe och framför allt barnvänligt, bra tid och nära hem perfekt för en barnfamilj. Vi samlades vid spårcentralen ca 17:45 och där får man köpa en fackla som barnen eller föräldren går med. Tågar tillsammans gör alla sedan upp till kasen där vi samtidigt slänger facklorna på kasen för att tända den, så kul.

Små tjejerna Klara och Alice vid spårcentralen.


Henke, Klara, Micke och Alice tågandes
till kasen.
Bomhus manskör sjöng in våren, så mysigt.
Gull snutten Hugo som Alice säger.

På dagen var Alice och jag till stan och sprang på Eva så vi fick en mysig fika tillsamman med henne och det var väldigt uppskattat inte minst från mig, Alice tyckte att det var så härligt.
Eva var vänlig och följde sedan med mig till 3 där jag skulle kika på en iphone och jag var väldigt säker när jag åkte ner på stan att jag skulle köpa en, men blev lite osäker när jag kommer in i butiken och killen som jobbade där var så arogant och tuggade tuggummi med öppen mun och sa : -"Klart du ska ha en iphone, alla ska ha en iphone" var på jag frågade -"Har du en iphone?" -"Nej, jag har en smart phone". Vart kom in att alla ska ha en men inte han??? daah!!! Även fast jag blev faktiskt sugen på en hct men inte köpa en av han, nej jag gynnar hellre någon mera trevlig person när jag ska köpa min telefon.
Men vem ska jag nu ta???? Behöver verkligen lite hjälp med detta val. Vad hade Du gjort?
Nej nu ska jag sätta mig min man och äta lite popcorne och dricka ekologisk öl.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar