söndag 25 april 2010

Helgens..

Sammanfattning jobb, jobb, jobb och nu när det är söndag är det slöa, slöa, slöa. Vilket jag är väl unt efter att ha gått upp ca 5.10 i helgen. Med nya tider på jobbet så börjas det kl 6.30 ist för 7.00 och det är väll i och för sig bra då vi bara jobbar till 17.15 ist för 18.00. men hlegen har gått riktigt fort och med sånna trevliga arbetskamrater går tiden fort. Men det har varit lugnt och telefonena relativt tysta.

Idag efter avslutat arbetspass hämtade min familj mig och vi åkte till Bergby och firade min brors sambo Anette som fyller på tisdag men vi passade på att ta det idag. Hade så trevligt och fick så gott fika och smörgåstårta, smaskens.
Men nu efter att lill gumman har somnat ska jag och Micke titta på en Wallander film och mysa. Härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar