tisdag 13 april 2010

Skola

Dagen till ära har jag varit till skolan på föreläsning och det var riktigt skönt att få llite annat att göra, trots att jag hellre hade varit hemma eller på en affär eller något roligt.
Igår sprang jag på stan och letade ett överdragsset till Alice nu när det börjar bli så varmt. Jag har ju då en liten förkärlek till Didrikson som jag tycker har fantastiskt bra kläder men problemet var att deras set var både jackan och byxan rosa och det rimmar inte bra med en rosa byxa ute, vill inte tvätta dem varje dag. Så jag hittade ett Everest set på stadium för hela 499kr som hittat nästa. Så det var bara att slå till och det var så bra röd jacka och svarta byxor, perfekt. Så idag har jag fått springa och leta en ny tunn mössa för jag hittade ingen igår och hade turen med det idag att hitta en. Så nu är lilla damen redo för våren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar