söndag 8 augusti 2010

Söndag och slappdag...

...vill säga för dom som är ledig och inte behöver vara uppe i denna tidiga morgon. Själv sitter jag start klar på jobbet och inväntar en lugn dag utan sjukskrivningar.
Lite trött och seg efter gårdagens fest men duktig som man är så var jag nykter och körde men det var fantastikst roligt. Var bara hem och duschade och svirade om för fest.
Det var god mat och trevligt sällskap även en liten 3 månaders bebis var med och det var så mysigt. Blev inte nämnvärt sen men att komma hem efter kl 23 är sent för mig som brukar sova då när jag ska upp och jobba. Men det var första gången som jag inte har träffat Alice när jag varit hemma, hon hade hunnit åkt till mormor när jag jag väl kom från jobbet efter halv 7 på kvällen...men jag hade en rolig dag på jobbet trots sen hemgång.
Men idag kommer jag att träffa mitt lilla hjärta tidigt hoppas jag, har för avsikt att gå hem när jag slutar kl 14.00.

Nu ska jag jobba och vara duktig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar