torsdag 12 augusti 2010

Jobb dag

Efter en härlig natt av mycket sömn är jag pigg och allert på jobbet redo att börja jobba.
Jag önskar mig dock en lugn dag med lugna områden inte en massa krångel och jag hoppas att de håller sig friska inför helgen.
Gårdagen var så skön och jag var så pass pigg att jag orkade sticka lite och det var terapi för själen. Har börjat på en ny bok "Hypnotisören" med Lars Keppler verkar riktigt bra. Micke har läst den och tyckte den var jätte bra så det ska bli kul att se vad jag tycker. Jag har nyss avslutat "Någon sorts frid" med Grebe Träff och den var riktigt bra verkligen läs värd.
Sedan för ett tag sedan så berättade jag att jag läste "Munken som sålde sin Ferrari" med Robin Sharma, men vilken bok! Det var helt fantastiskt och det är en bok som alla borde läsa. Jag visste mycket av det som sades i boken men det var även nytt men det är aldrig fel att få lite påminnelse. Läs den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar