torsdag 18 mars 2010

Tänk idag är första dagen detta år som vi har haft plus grader på morgon, skönt! Nu känns det som våren är närmare trots att det var mulet och lite regndis i luften och faktiskt kalla vindar ,men det vänder riktigt snart.
Har varit i skolan idag och haft vårt sista seminarie för denna kurs, jiiiiipiiiii! Så himla skönt, inte för att det har varit tråkigt men det är skönt när det närmar sig slutet av en kurs.
Vi har idag gjort klart vårt grupparbete om rehabilitering och det är så skönt när det går att bocka av i kalenderna alla uppgifter. Nu är det bara redovisning av arbetet och sedan TENTAN, och det är ju lite blandade känslor inför det.

Men det positiva idag var att vi var klarar redan till kl 14 och sedan traskade vi ner på stan och jag tog bussen hem, så skönt att komma hem i tid när jag hade förväntat mig att det skulle ta mycket längre tid.

Tänk att jag måste ha värdens bästa dotter just nu när jag sitter och skriver letar hon fram en massage skölpadda och börjar massera min rygg, lovely!
Tack älskade Alice!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar