tisdag 23 mars 2010

Kräka

Har dagen till ära varit i skolan och finslipat till morgondagens redovisning. Ska bli sååååå skönt att få ännu ett moment ur värden sen är det bara den härliga tentansom är kvar, med blandad förtjusning dock. Har även försökt att tentaplugga men det är något envist över dessa stunder då john blund alltid vill komma hälsa på har talat om för honom att jag inte vill att han kommer under dagen men han vill inte riktigt lyssna.

Så jag åkte hem till min nyopererade make (opererades igår) och hämtade vårat gullhjärta, som när vi kom till dagmamman var jätte ledsen och trött och bara grät inte vanligt vill jag säga. Men väl hemma kom anledningen, när hon och jag sitter i soffan och jag hinner precis få på oss filten så spyr hon...stackars liten. Sedan kom det en på vardagsrumsgolvet och badrumsgolvet. Men sen blev hon så trött att hon somnade och har precis nu slagit upp sina blå och verkar vara pigg. Behövde nog bara rensa magen lite. Det är inte vanligt att hon blir sjuk så här faktiskt bara 2:a gången sen hon föddes men hoppas att det gick över nu.

Men när den ena vaknar somnar den andra så nu är det mitt stora hjärta som ligger och små snarkar i soffan, men det är behövligt för honom att ta igen lite efter att de skurit i armen hans och då han tar starka mediciner. Men det är juvligt att sitta på avstånd och begrunda de två som betyder mest i mitt liv.

Å va jag älskar er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar