onsdag 24 mars 2010

Piggelin

Idag har vi åter en pigg tjej som inte har varit något mera dålig än det som var igår och tur är då det. Hon sov hela kvällen på soffan igår och vaknade till när jag skulle lyfta upp henne i sängen och det var bra för då kunde hon få i sig lite mera dryck och ett rivet äpple som fått stått ett tag och det tyckte hon var så gott och sedan sov hon som en stock hela natten bredvid mig. Så skönt för henne. Pappa fick sova på soffan så att lill hjärtat fick sova med mamma och få lite trygghet.

I skolan har vi nu haft vår redovisning så nu är det bara tentan kvar som jag hoppas att alla kommer att hålla tummen den 1/4 mellan kl 9-14 så att det går bra!
Efter att redovisningen var klar så var det dags för lite lunch och sedan satt Frida och jag och läste och jag tycker själv att vi gjorde det riktigt bra idag och fick riktigt mycket gjort. Tack Frida för att du finns!

Nä nu ni kära ska jag lägga ner datorn och sätta mig och titta på Det okända det är ju så bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar