tisdag 9 februari 2010

Visste du att...

Visste du...

att jag vill -köpa en system kamera, älskar att knäppa kort.
att jag har - en percing i naveln.
att min senaste kyss - var innan min älskade Micke åkte ner på stan.
att jag lyssnar mycket på - vad andra människor säger.
att jag funderar på - hur livet kommer att bli och hur min lilla tös kommer att ha det i framtiden.
att jag pratar – alldeles för mycket.
att jag inte gillar – oärliga människor.
att min första riktiga kyss – var på marstrandsvägen 61.
att jag avskyr när folk snackar - om saker som dom inte har grund för.
att kärlek är – att uppskatta varandra.
att jag gillar – att arbeta med mina händer.
att jag alltid kommer att – fundera över min bror.
att jag är förälskad i – Micke.
att sist jag grät var – någon dag sedan, gråter ofta av glädje och sist var när jag såg på tv.
att min mobiltelefon är – en sony eriksson som är lite kant stött men jag gillar den.
att när jag vaknar på morgonen – går jag ner med mitt lilla hjärta och kokar kaffe, måste ha kaffe på morgonen.
att innan jag går och lägger mig- säger jag god natt till universum.
att idag har jag – varit i skolan på gruppträff och gjort fruktsallad tillsammans med Alice.
att jag just nu tänker på - hur mamma egentligen har det.
att i kväll ska jag – mysa under filten med en bok och titta på House.
att i morgon kommer jag –ta en lugn dag men lite bok läsning.
att jag hoppas – att vi kommer att köpa hus och att jag får ett jobb.
att jag verkligen vill - få flera barn.

1 kommentar:

  1. Det var roligt att läsa. Jag blir både glad och rörd på samma gång. Jag gjorde samma i min blogg

    SvaraRadera