tisdag 23 februari 2010

Tidig morgon tidig kväll

Tänk att vissa perioder sitter jag så lite vid datorn att det inte blir av att blogga tyvärr.
Sitter i skrivandets stund att få tag på min kära far men det är bara upptaget hela tiden...guuud va han pratar men han pratar väll med sin "bror" och då tar det tid.

Ska sedan lägga omkull mig i soffan och njuta av "House". Jag kunde inte sova imorse utan vaknade 5.20 inte så trevligt och det resulterade i att när jag åkte hem från skolan vid 11.30 höll jag på att somna så det blev hem och äta och sedan lägga om kull sig på soffan var på ajg somnade som en stock. Stock i dubbel bemärkelse för Micke sa att jag hade snarkat....inte vanligt av mig så jag måste ha varit väldigt trött...

Så om jag nu håller mig vaken tills House slutar är en gåta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar