lördag 20 februari 2010

Lördag

Härliga lördag! Alice och jag har haft en riktigt mys morgon med frukost och bolibompa, micke åkte tidigt då dom skulle tïll Edsbyn och spela bowling. Har även hunnit med att städa nedervåningen och även tvättsstugan. Fattar inte att det blir så skitigt i tvättstugan där borde det alltid vara rent. Tok oss efter lunch ut men vilket väder...PUH trodde att vi skulle blåsa bort och fy va det var kallt! Men men man måste ut om man lovat lill hjärtat lördagsgodis.
Sen skulle hon lämnas till mormor för att få en riktigt mysig övernattning och som hon har väntat på detta. Så fort hon ska sova hos mormor så längtar hon så hon knappt kan sova.

Så nu har jag tagit mig en tupplur på soffan medans jag tittade på Prinsessan och grodan, så det jag hann se innan jag somnade och vaknade vid slutet var riktigt bra. Fattar inte att jag är så trött nu för tiden orkar inte vara vaken länge på kvällarna heller men häjden var när vi åkte ut till pappa i onsdags då somnade jag mitt i en konversation med min man...höjden av trötthet!

Nu ska jag göra mig i ordning inför kvällens 30-års fest!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar