onsdag 27 november 2013

Advent städning

Nu är den årliga advent städningen över. Nu är det bara att njuta och mysa. Tog tag i det igår och tanken var att bara göra övervåningen igår och ta nere idag men allt gick så bra att jag tog allt på engång. Och glad för det är jag idag. Eftersom jag ska åka till Ullared imorgon så ville jag ha allt klart hemma innan. Alice blev så glad när jag städar hennes rum och hela huset så hon skrev ett jätte fint brev där hon talade om hur mycket hon uppskattade det. Det har verkligen uppskattat från min sida att få ett så fint brev. 
Idag blir det att fixa slingor ute på altan och bron samt hjälpa mor ner med kartonger från vinden. Ikväll väntar kransbindar kurs. 




Tomten fick komma fram och sprida julvärme. Han ser nu till att alla är snälla och glada så vi får riktigt många julklappar. Alma är så faschinerad av honom. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar