söndag 6 oktober 2013

Moraeus

Finns det något bättre sätt att avsluta en söndag med än ljuvligt god middag i potatisgratäng med tjälknöl och fläskfilé och ett glas rött vin och sedan Moraeus med mera. Men sen blir det sängen för ikväll är jag trött. Alice har haft son kompis Klara kvar över natten och det i sig ätbart jobbigt alls dessa flickor är på rummet och skrattar och skrattar aldrig något bekymmer. Men imorse vaknade jag av något ljud från Alice rum, tittade på kl och den stod på 04:00. Går in till Alice och döm om min förvåning när jag ser båda flickorna stå upp med tv igång och dom letar efter en film (!!). Dom trodde att det var morgon men dom fick gladeligen lägga sig igen och sova vidare några timmar till. Men själv hade jag väldigt svårt att somna om så nu ska jag gå en våning upp och lägga mig och sova så gott. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar