torsdag 31 mars 2011

Känslor

Det har vi alltid i kroppen antingen så är på super bra humör och har så mycket glädje hormoner i kroppen som bara bubblar upp, eller så är vi hängig och låg och känner att känslorna är så långt ner att vi inte hittar dom hur mycket vi än letar.
Mina känslor är på topp nu! 
Jag mår som en prinsessa och känner att livet ler mot mig, sånn skön känsla.
Det är så härliga dagar när solen skiner och vinden är svag och det bara ropar på en att komma ut och sitta i stolen och bara vara i en härlig ljusbubbla.
Våren är fantastisk, så fin med allt som sker och fåglar som glatt kvittrar och allt som sker i marken och på träden allt vaknar till liv. Allt som har legat sovandes under det tjocka snötäcket har nu börjat röra sig och bara vill fram för att kunna ge oss en härlig stund av njutning och engeri för att fylla på så vi klara oss under den mörka årstid som sedan kommer.
Jag brukar varje år få en vecka eller två med deprition men har inte riktigt fått det i år, kanske kommer det eller så slipper jag det för denna gång.
Men just nu lever livet och jag mår så bra. Endorfinerna i kroppen verkligen sprudlar och jag njuter av varje sekund.
Livet är fantastiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar