måndag 28 mars 2011

Det ringde på dörren

Och där stod ett blombud med blommor till mig! Blev så överraskad och trodde att det var från min kära make eftersom han brukar vara så härlig men det var inte från han utan från mina kära vän Malin.
Å va jag blev glad. Malin hade så ont i magen idag och jag gick då dit och hämtade barnen så hon fick vila och bli bättre. Hon gav mig då dessa fina blommor som uppskattning. Jag blev så glad att jag fällde en tår, hon hade inte behövt göra det jag visste redan innan hur mycket hon uppskattade det.
Det här är äkta vänskap!
Malin du är min bästa vän och jag är den vän du kan väcka mitt i natten.

1 kommentar:

  1. Nu fälde jag en tår......
    Det samma till dig. Det var därför jag ringde dig, känns så tryggt att ha dig som granne :-)

    SvaraRadera