tisdag 1 februari 2011

Lugnet

Vilken lugn och härlig kväll det varit efter jobbet!
Jag har varit väldigt mycket uppe i varv så det var så skönt att få en lugn kväll men en massa batteri laddning.
Pappa och Micke hämtade mig efter jobbet var på det blev mat och sedan frisering av fars gubbens hår. Oj va han var långhårig. Sedan bara njuta i soffa , så skönt.
Mamma kom förbi med en jätte fin kjol till Alice en skotskrutig med strasspännen.
Hann även klämma in en matte lektion med kära grannen som just börjat skolan. Det var så roligt att få en liten påminnelse av matten, jag gillar verkligen matte. Det är så roligt att få sitta och klura ut hur man ska göra och komma fram till en lösning. Så jag hoppas att Kicki fick ut något av stunde, jag fick då mig en liten repition iaf.

Men nu ni väntar sängen, jag är så trött att jag ser dubbelt.
Gnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar