söndag 6 februari 2011

Dagen efter kvällen före

Det har varit lite dålig uppdatering här sista tiden men jag har varit helt uppslukad av förberedelser inför min makes 40 års fest. Vi hade 42 gäster med barn och vi var i vår kvarterslokal med samling kl 16.00. Vi bjöd på Välkomstdrink och maten bestod av tacobuffe med rött el vitt vin alt öl. Sedan dukades kaffe upp med kladdkaka och grädde med avec whisky el baileys. Följt av presentöppning och oj va presenter han fick. Flera whisky där bland 3 st Mackmyra. En vildmarksyxa, infravärmare och högtryckstvätt mm mm.
Summa sumarum var det en otroligt uppskattad och trevlig kväll. Jag har en mycket nöjd make som har minnen för livet efter denna kväll. Vi rundade av vid halv två inatt och jag började att städa så smått och diska för att slippa ha allt kvar idag.

Men nu är jag så trött så jag verkligen längtar efter att krypa ner i sängen och soooovvvvvaaaaa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar