tisdag 6 juli 2010

Long time...

Oj va tiden springer iväg och inte hinner och orkar jag sitta vid datorn när jag kommer hem. Fast jag vill ju så gärna men när jag sitter vid datorn hela dagen på jobbet är det inte lika kul att sätta sig hemma. Och idag är första dagen som jag kan komma in via jobbet och det säger jag HURRA för!!! Mycket har hänt under dessa veckor, vi har hunnit med två svängar till barnkliniken med Alice var av en av gångerna blev vi inlagda för observation övernatten. Hon får rusnign på hjärtat och första gången som det hände fick hon ont i bröstet som hon sa, lilla gumman. Flera EKG gjordes och det var högt och pulsen hög men sedan la det sig och det blev bra men så var det dags i lördags igen så vi fick åka upp och ta EKG och en massa prover men det visade inget och det var ju bra för den delen samtidigt som vi vill veta vad orsaken är till att det blir så här.
Men huvudsaken är att Alice mår bra och det gör hon nu när hon har sommarlov hemma med pappa i 5 veckor, tänk om jag också kunde få vara hemma med dom lite men det får bli nästa sommar när jag hoppas kunna vara hemma hela sommaren med Alice. Nästa sommar är hennes sista innan hon ska börja 6 års och hela skolgången är igång. Oj va stor hon blir jag tycker inte det var länge sedan som jag drog henne i liggvagnen och vaggade henne i min famn till sömns på kvällarna.
Liten blir stor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar