lördag 8 februari 2014

Gåva

Igår hade vi en litn fika träff hemma hos mig. Det var Malin och Hugo och hennes mamma Gunilla och min mamma och Alma så klar. Det var så längesedan som vi träffades alla för en fika så nu var det dags. 
Jag hade även gjort ordning en varsin lite påse till Gunilla och Malin för att vi tänker på dom i deras sorg. 


Gunilla fick en vit och Malin en svart påse. Innehållet var lika. 
En godisstrut, en ljusstrut, en lite ljuslykta, tändstickor och en sten med en ängel samt en liten sten som var anpassade för just dom. 


Vi åt äppelpaj med vaniljsås ville smakade väldigt gott och var en perfekt start på en bra helg. 
Ikväll väntas middag hemma hos oss med Mickes moster, sambo och kusin med familj min mamma kommer också. Ska bli väldigt trevligt. 

Nu ska jag försöka värma mig i denna kalla ishall medans Alice tränar klar sin konståkning i skridskoskola.  

Trevlig helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar