måndag 9 september 2013

Yrsel

Vilken annorlunda dag detta blev. Vaknad med yrsel och illa måendes å det kändes som att jag skulle kräkas. Sedan när jag kom hem från skolan efter lämning så blev det bara värre så jag var tvungen att väcka Micke så att han fick ta Alma för jag klarade knappt av att rör mig. La mig för att försöka vila men jag blundade så snurrade alls som om jag satt i en karusell som gick runt runt eller som om jag var stup full. Otäckt men jag somnade och Micke väckte mig en och en halv timme senare. Ingen förändring och eftersom det snarare var värre nu och det kändes som dämningar i huvudet och som att det gick kårar i huvudet så ringde jag vårdcentralen. Väl där konstaterade läkaren att jag hade virus på balansnerven. Mycket ska man vara med om. Han ordinerade vila så jag ska vila i dag och imorgon och hoppas på att det är över sen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar