söndag 25 november 2012

Utekväll

Var på Dinner show på Hotell city igår kväll å vilken härlig kväll. Jag hade det super kul länge sedan jag hade en så trevlig kväll. Bra mat och väldigt bra underhållning det kan varmt rekommenderas. Detta kommer jag att gå på igen fram över. Super super bra!
Maken fick gå upp på scenen och underhålla en stund och det var så underhållande för oss men mindre kul för honom men han bjöd på sig själv. Med oss hade vi våra vänner Kicki och Jocke med flera. Så idag är jag lite trött men det var det värt.
Nu hoppas jag att jag får en bra dag som bland annat innebär adventsstädning hos far. Skönt att få hjälpa honom och få det klart. Nu väntar vi på att Alice ska bli klar på sin balett så vi kan ta en sväng till Max för lite lunch innan vi far vidare till kära pappa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar